Tuesday, April 28, 2009

menanam plak...

*nie la syur2 yg mak aku tanam dan aku siram..ok tak??

*n pokok petola..menjadi kan??

Aku bkan shaje memasak tapi aku jgak menanam tau..petang2 aku akan turun ke kebun iaitu 2 meter dari pintu umah aku..he3..dekat jer,dpan umah..antara tanaman yg aku tanam,cops,bukan aku yg tanam tp mak aku..hu3..aku cuma membaja dan menyiram jer..mak aku tanam sayur2..petola,timun,terung,lada,dan banyak ag jadi plihan mak aku..tapi yg sediynya mereka sume 2 aku tak makan..hu=(..aku makan kangkung dan tauge jer.yg laaen kim salam jela..


ermm,bez tau tgok depa2 nie membesar depan mata,lebih2 lagi bila dah kuarkan bunga..uish,excited sangat..2 tandanya apa yg kita tanam menjadi..eeee,tak sabarnya nak tgok hasil2nya nanti..macam menunggu anak buah plak..hu3..



No comments:

Post a Comment